Recensión
Os waslala, labregos e labregas do norte de Nicarágua, sandinistas perseguidos pola Contra e pola ReContra, cidadaos sem papeis esquecidos do governo.
Os waslala, ocupantes da ilha Zapatera no lago Cocibolca, expulsados polo exército umha e outra vez.
Os waslala, fugidos da violência do norte, fartos e fartas de tiros e mortes, dispostos a morrer para conservar o conseguido.
Os waslala, um documentário sobre Silvano, Taquín, Marcia. Tres waslala resgatados dum mar de rostos. Tres rostos e os seus gestos, as suas miradas, a sua serenidade no meio da soçobra, a sua dignidade.
Os waslala, umha obra estrutural-materialista. Tres rostos com senlhas manipulaçons formais que os ocultam ao tempo que os desvelam. Umha introduçom e tres retratos: quatro secçons que tamém se podem projectar como instalaçom a quatro pantalhas.
Ficha
Festivais | Proxeccións
CGAI (Coruña, febreiro 2006) | Cineclube de Compostela 2006 | Noite of Stars (Newcastle, Reino Unido, 2007) | 13è Biennale du Cinéma Espagnol (Annecy, França, 2008) | Cineclube Compostela 2008 | Xperimenta’09 (CCCB, Barcelona, 2009) | Visto y no visto (Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, Madrid, 2009) | Cineclube Pontevedra 2011 | Cineuropa 2011 (Compostela) | (S8) 3ª Mostra de Cinema Periférico 2012
Os waslala (instalación) (2010, 5′ en bucle, catro monitores): (S8) 1ª Mostra Cinema Periférico (antiga Prisión Provincial da Coruña)
Críticas | Entrevistas
Sinais. Alberte Pagán (José Manuel Sande, (S8) 3ª Mostra de cinema periférico, 31-05-12)